Veterans de Catalunya

martes, enero 10, 2006

Boda Uri i Cristina!!

Falten...45 dies

2 comentarios:

  • A las 12:52 p. m. , Anonymous Anónimo ha dicho...

    Grande Uri! Com us ho heu currat tio. A mi em fa molta il·lusió poder venir, vaja, com a tots els de l'equip. Serà una gran celebració...

    Salut!

    pepe

    PS: Y yo me pregunto: "¿tendrá traje el pedraire?, y el Edu, ¿vendrá de Armani o de Versace...?". Immortalitzarem les imatges inèdites!

     
  • A las 2:30 p. m. , Anonymous Anónimo ha dicho...

    A mi també em fa molta il-lusió, ja ho sabeu!!
    Realment serà interessant veure a tothom ben arregladet, així que la gent que mai s'ha posat unes sabates o un traje....ja sap el que ha de fer. Jo de moment ja tinc el meu!...Sino sabeu que posar-vos podeu demanar consell al nostre assessor personal d'imatge, el Sr. Marc Garcia, gran entendido en el tema!!. Així que no teniu excusa puercos!!
    Uri

     

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio