Veterans de Catalunya

viernes, junio 02, 2006

Veterans de Catalunya

1 comentarios:

  • A las 6:52 p. m. , Anonymous Anónimo ha dicho...

    A mi personalment esdeveniments com el de dimarts passat em saben molt de greu, penso que no podem permetre que aquestes coses passin. Entenc que els partits que fem a l'entrenament han de ser intensos, només faltaria que no ho fossin!! pero al cap i a la fi son "simplement" partits d'entrenament i no pot ser que les coses acabin com van acabar. Ho dic sense recriminar res a ningú, simplement per fer un acte d'autoreflexió. No és que a mi no em toqui els ous que em fotin gols...al final sóc el capullu que acabo recollint les pilotes de dins la xarxa...i m'emprenya moooolt també (que li diguin als pals de la porteria...).Simplement volia comentar-ho perque no m'agrada veure aquestes coses, i aquest any no és la primera vegada que passa.
    Doncs res amics meus...ens veiem!!

    Uri

     

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio